Дрогобич. В ньому вся сіль

Дрогобич. В ньому вся сіль

Розробка візуального стилю міста

лендинг для експедиції KRAY

лендинг для експедиції KRAY

1000 Км по Дніпру на каяці за 16 діб

Лендінг для Porsche Service

Лендінг для Porsche Service

Спеціалізлвана станція технічного обслуговування Porsche

Сайт компанії Magika Film

Сайт компанії Magika Film

Спеціалізація - зйомка документального кіно. Архів фільмів, фільми що знімаються, та анонси платних переглядів

Стиль Moreca Atelier

Стиль Moreca Atelier

Розробка бренд-буку та монохромного стилю

Рахівщина

Рахівщина

Візуальна комунікація для регіону

Штуки

Штуки

стиль "Щастя в руки"

Hedonism

Hedonism

Візуальна комунікація фестиваля

Audi

Audi

Pos матеріали для Ауді Київ Юг

Калуш

Калуш

Візуальна комунікація міста

Чорнобиль

Чорнобиль

Територія змін. Брендинг зони відчуження

Luiku - Карпатські Квіти

Luiku - Карпатські Квіти

Режисура, зйомка, монтаж.

Дрогобич

~У ньому вся сіль~

Місто засноване наприкінці XI століття. У 1340 році стало центром староства Перемишльської землі Руського воєводства Королівства Польського, згодом — Речі Посполитої Обох Народів. З ХV століття місто розвивалося, як, передовсім, ярмарковий і солеварний центр. Після Першого поділу Польщі Дрогобич відійшов до Імперії Габсбургів. В середині ХІХ століття  перетворився на найбільший у Європі нафтовий центр, що сприяло швидкому розвитку міста. У міжвоєнній Польщі був центром повіту Львівського воєводства. За Пактом Молотова — Ріббентропа 1939 року відійшов до Радянського Союзу. У 1939–1941 і 1944–1959 роках — центр Дрогобицької області.

Сьогодні місто відоме, як мала батьківщина Юрія Дрогобича, Івана Франка і Бруно Шульца. У місті діяли численні нафтопереробні підприємства. У 1250 році тут засновано Дрогобицький солевиварювальний завод, який є найстарішим солевиварювальним заводом у Європі.

 

Логотип складається з топки солі, астролябії Юрія Котермака та букви Д, композиція підсумовується посмішкою:

Основна версія лого:

Англійська+польська:

Варіанти з лозунгом:

Колір

Більшість історичних будівель Дрогобича викладені зі старовинної цегли, колір якої є основним у логотипі

Усі додаткові кольори для нижньої графічної частини та додаткових елементів використовуються в залежності від теми, настрою та характеру носія

 

 

 

Тепер місто вміє розмовляти)

 

 

 

 

 

Чим більше туристів, тим щасливіший логотип